Fotografisk Skoles Blog

Josef Hoflehner (mig og Lene)

Posted in Bøger, Fotografer, Land / Østrig, Video by fotografiskskole on 31. maj 2010

Hvis jeg, Deres ærbødige skribent, var gift med Lene Espersen (ja, ja, selvfølgelig, det er rent hypotetisk), ville jeg foreslå hende, at vi tog på ferie til St. Maarten i De Hollandske Antiller. Så kunne hun ligge på stranden og slikke sol, mens jeg nød en drink i strandbaren med kameraet klar, til når flyene lander i den lokale lufthavn.

Fra Josef Hoflehners bog Jet Airliner (opslagene er lånt fra Photoeye). Se flere billeder fra serien her.

Skulle du have lyst til lidt live action fra lokaliteten, kan du jo tjekke Youtube, f.eks.:

Husk nu sololien, Lene, og lad bare Lars passe butikken et par uger – det kan der vist ikke ske noget ved!

En kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Christina said, on 1. juni 2010 at 15:54

    Den ærbødige skribents kone irl har nu heller ikke noget imod at komme til St. Maarten!!!🙂 Skal jeg pakke sololien?


Skriv et svar

